Holistische Fysiotherapie in Leiden

Boek je afspraak direct on-line:

Bij on-line boeken zie je meteen de beschikbaarheid van de fysiotherapeut die bekend is met holistische fysiotherapie in Leiden en kun je in jouw agenda kijken welke datum/tijdstip je het beste uit komt.

Heb je hulp nodig bij het boeken? Stuur dan gerust een berichtje via het contact formulier of WhatsApp en dan boeken wij een afspraak voor je.

Wij werken contract vrij. Dit betekend dat wij niet direct samenwerken met jouw zorgverzekeraar. De factuur wordt na de behandeling naar jou gestuurd. Check even met jouw zorgverzekeraar naar de hoogte van de vergoeding (Fysiotherapie Ramon Verdel is geregistreerd in het KRF-NL, hét kwaliteitsregister voor fysiotherapeuten in Nederland). Door contract vrij te werken, hebben wij meer tijd voor jou en kunnen wij de beste en laatste technieken toepassen. Wil je meer weten? klik dan [hier]

WAT TE VERWACHTEN

Zodra je een afspraak geboekt hebt via het on-line boekings systeem dan krijg je een een bevestiging van jouw afspraak via de email. Verder krijg je een login code om op het portaal in te loggen. Hier staat een intake-formulier voor je klaar. In dit intake-formulier kun je duidelijk uitleggen waar je last van hebt en ook achtergrond informatie opgeven wat de kan helpen om een goed inzicht te krijgen van de situatie. Dit intake-formulier is zeker niet verplicht maar het invullen hiervan scheelt ons veel tijd tijdens de eerste afspraak. De tijd die bespaard wordt zal dan gebruikt worden voor de behandeling. Meer tijd dus voor de behandeling.

HOLISTISCHE FYSIOTHERAPIE

Holistische fysiotherapie in Leiden? Dat klinkt misschien een beetje zweverig maar dat is het zeker niet. Onze holistische benadering houdt in dat wij niet alleen naar de pijnplek kijken maar verder op zoek gaan naar de oorzaak van jouw probleem. Het menselijk lichaam is een fantastisch systeem waar alles met elkaar samenwerkt. Zo kan bijvoorbeeld de oorzaak van pijn in je rug zomaar voortkomen uit een probleem met je grote teen. Doordat je je grote teen misschien een keer gebroken hebt of dat je teen niet goed beweegd, kun je compensatie mechanismen gecreëerd hebben waardoor je nu ergens anders in je lichaam pijn hebt.